Aasa Polska S.A. zachęca do zapoznania się z przyjętą przez Spółkę „Procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Aasa Polska S.A.”
Procedura określa zasady dokonywania zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Treść procedury znajduje się pod poniższym linkiem
Uwaga!!!
Przypominamy, że reklamacje można składać za pomocą adresu email: info@aasapolska.pl lub korespondencyjnie:
Aasa Polska S.A.
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aasa Polska Spółka Akcyjna (dalej: „Administrator”) z siedzibą w Warszawie (01-209) przy ul. Hrubieszowskiej 2.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia działań związanych z przekazaną informacją o naruszeniu prawa uzyskaną w kontekście związanym z pracą i zgłoszoną Administratorowi, w tym podjęcia działań następczych oraz przekazania informacji zwrotnej, na zasadach wynikających z przepisów Ustawy o ochronie sygnalistów oraz Procedury zgłoszeń wewnętrznych obowiązującej u Administratora.
3. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się w Procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Aasa Polska S.A.