Wiosenny zastrzyk gotówki do 15 tys. złotych

Sprawdź!

Ruszyła akcja edukacyjna dla kobiet 45+

Ruszyła akcja edukacyjna dla kobiet 45+

Co trzecia Polka między 45. a 70. rokiem życia jest wykluczona cyfrowo. W konsekwencji takich kobiet w Polsce jest ok. 2 miliony, jak wynika z Raportu Aasa – Polki Wykluczone Cyfrowo 2017, opracowanego we współpracy z Kantar Public. Głównym powodem tego jest nieodczuwanie potrzeby korzystania z Internetu.

Dopiero na drugim miejscu wymieniany jest brak umiejętności cyfrowych, a na trzecim brak urządzeń takich jak komputer, tablet czy smartfon. Dlatego Aasa uruchamia ogólnopolską akcję edukacyjną „Aasy Netu”, aktywizującą osoby zainteresowane opanowaniem podstawowych umiejętności digitalowych oraz ich bliskich z pokolenia Y i Z.

Internetowa kampania edukacyjna „Aasy Netu” została zainicjowana przez firmę Aasa Polska w ramach działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Celem akcji jest aktywizacja cyfrowa osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych. Program powstał głównie z myślą o dojrzałych kobietach, ponieważ to one są najbardziej narażone na wykluczenie cyfrowe, jak wynika z Diagnozy Społecznej 2015. Główny przekaz kampanii zawarty w spocie ją promującym to „Bądźmy bliżej”.

– Fakt, że 38 proc. wykluczonych cyfrowo Polek między 45. a 70. rokiem życia nie ma dostępu do Internetu, a 39 proc. z nich ma dostęp, ale z niego nie korzysta, był dla nas silnym sygnałem do działania – mówi Ovais Siddiqui, Prezes Zarządu Aasa Polska. – Jako firma finansowo-technologiczna wywodząca się z Estonii i Finlandii, gdzie wskaźnik digitalizacji społeczeństwa jest jednym z najwyższych na Świecie, czujemy się zobowiązani do podjęcia stosownych działań w Polsce.

Dzięki serii filmów i materiałów edukacyjnych zamieszczonych na stronie kampanii, a także przy wsparciu Marka, eksperta z firmy Aasa oraz swoich bliskich – osoby początkujące w łatwy sposób nauczą się m.in. jak pisać wiadomości mailowe, wysyłać zdjęcia, prowadzić rozmowy on-line i wyszukiwać interesujące je informacje w Internecie. Każdy z filmów ma swój odpowiednik w postaci materiału edukacyjnego, mającego formę infografiki. Można go pobrać i wydrukować, aby służył jako przewodnik w trakcie codziennej nauki. Na stronie udostępniono także słowniczek podstawowych pojęć w formie pytań i odpowiedzi. Dzięki niemu uczestniczki programu dowiedzą się m.in. czym tak naprawdę jest Internet, co to jest wyszukiwarka, czym się różni laptop od tabletu i jak wymówić słowo Gmail.

Pożyczka online do 15 tys. złotych na powitanie wiosny!

– Bardzo liczymy na zaangażowanie się młodszych pokoleń w akcję, poprzez aktywne zachęcanie swoich mam, babć, ciotek i sąsiadek do podnoszenia umiejętności cyfrowych, a także towarzyszenia im podczas ich pierwszych kroków w Internecie – komentuje Magdalena Pawlak, koordynatorka kampanii z firmy Aasa Polska. – Naszym wspólnym celem powinno być umożliwienie osobom dojrzałym wiekiem, lecz początkującym jeśli chodzi o umiejętności cyfrowe, korzystania z dobrodziejstw, jakie niesie Internet. Chodzi przede wszystkim o częstsze kontakty z bliskimi, rozwijanie zainteresowań i dostęp do informacji, a w konsekwencji poprawę jakości życia i pełniejszy udział w życiu społecznym – podsumowuje.

Link do Raportu Aasa – Polki Wykluczone Cyfrowo 2017

Metodologia badania „Polki Wykluczone Cyfrowo 2017”

Badanie zostało przeprowadzone w maju 2017 roku przez Kantar Public na zlecenie Aasa Polska, metodą CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo), na ogólnopolskiej grupie 1000 Polek w wieku 45-70 lat wykluczonych cyfrowo lub korzystających z Internetu w małym stopniu (kilka razy w miesiącu bądź rzadziej).

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Aasa Standard - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 4400 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 64,13%. Rata miesięczna od 251,28 zł. Roczna stopa oprocentowania (stopa stała) 7,2%. Całkowity koszt pożyczki: 4420,27 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 512,80 zł, prowizja 3907,47 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 8820,27 zł. Stan na dzień 01.02.2021 r.

Aasa Standard z Pakietem Korzyści - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 4600 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 58,13%. Rata miesięczna od 117,95 zł. Roczna stopa oprocentowania (stopa stała) 7,2 %. Całkowity koszt pożyczki: 4690,01 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 605,06 zł, prowizja 4084,95 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 9290,01 zł. Stan na dzień 01.02.2021 r. Pożyczka z dobrowolnym ubezpieczeniem na życie. Składka dobrowolnego ubezpieczenia na życie: 1324,80 zł. Składka jest kredytowana i opłacana jednorazowo.

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.