Czym płacić, aby dostać paczkę jak najszybciej?

Czym płacić, aby dostać paczkę jak najszybciej?

Nie lubisz czekać na paczki ze sklepu internetowego? Są jednak sposoby na to, aby przyspieszyć otrzymanie przesyłki. Podpowiadamy, co zrobić, aby cieszyć się nią nawet następnego dnia!

Coraz częściej wybieramy zakupy internetowe. Są doskonałą alternatywą dla zakupów w zwykłych sklepach – nie tylko mamy szerszy wybór, ale również możemy zrobić zakupy wygodniej, szybciej i zapłacić za nie jeszcze mniej.

Głównym minusem kupowania on-line jest oczekiwanie na przesyłkę od sprzedającego. W zależności od tego, gdzie zrobimy zakupy, a także od tego, jaką wybierzemy metodę płatności i wysyłki, możemy czekać na nie od kilku dni, a nawet do ponad miesiąca.

Można jednak przyspieszyć przesyłkę – w tym celu warto pamiętać o kilku ważnych poradach. Poznaj je teraz!

  1. Sprawdź czas wysyłki

Zanim zrobimy zakupy w jakimś sklepie internetowym, powinniśmy zobaczyć, jaki jest deklarowany czas wysyłki. Zdarza się, że sprzedający dopiero musi sprowadzić dla nas towar albo wysyła go nie z Polski, ale z innego kraju, na przykład z Chin.

W związku z tym czas realizacji zamówienia wydłuża się i musimy czekać niecierpliwie na paczkę. Informacje o czasie wysyłki poszczególnych przedmiotów można najczęściej znaleźć na ich stronach oraz w regulaminie sklepu internetowego.

  1. Wybierz odpowiednią metodę płatności

Na czas realizacji zamówienia ma również wpływ metoda płatności – najlepiej zdecydować się na sklep, który przyjmuje wpłaty za pośrednictwem szybkich systemów płatności internetowej.

Dzięki temu nawet przy opłaceniu zamówienia przelewem międzybankowym będziemy mogli otrzymać paczkę błyskawicznie – sprzedający dostaje wtedy od razu informację o zapłacie i będzie mógł przystąpić do pakowania i wysyłki towaru.

Także możemy przyspieszyć wysyłkę przez wybranie paczki za pobraniem, ale jest ona najczęściej droższa niż przy zapłacie z góry.

  1. Wybierz szybką metodę dostawy

Kolejna kwestia to wybranie odpowiedniej metody dostawy zamówionych przedmiotów.

Najszybciej dochodzą paczki wysłane przez firmy kurierskie oraz listami i paczkami priorytetowymi i 24 – możemy mieć je najczęściej następnego dnia u siebie (w przypadku paczek i listów Poczty Polskiej tylko wtedy, gdy były wysłane do określonej godziny dnia poprzedniego).

W większości przypadków dość szybko dochodzą również przesyłki wysłane do Paczkomatów. Zwykle umieszczane są one w urządzeniach następnego dnia. Plusem jest możliwość odbioru paczki w dowolnej godzinie – nie jesteśmy wtedy ograniczeni godzinami pracy poczty albo firmy kurierskiej.

  1. Poczytaj opinie o sprzedającym

Na koniec warto jeszcze wskazać na fakt, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ rzetelność sprzedającego. Wiele sklepów realizuje zamówienia od razu, czyli przesyła paczki na bieżąco. Są jednak i takie sklepy, w których obsługa klienta nie stoi na najwyższym poziomie.

Aby zmniejszyć ryzyko przy zakupie warto zatem wcześniej zobaczyć, jakie są opinie danego sklepu internetowego. Gdy są pozytywne i również wystawiające je osoby wskazują na szybki czas realizacji zamówienia, warto zdecydować się na daną ofertę. W przeciwnym przypadku warto poszukać innej.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Aasa Standard - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 6300 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,60%. Rata miesięczna od 306,08 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 4513,14 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 1999,44 zł, prowizja 2513,70 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 10813,14 zł. Stan na dzień 05.10.2023 r.                                                                                      

Aasa z Pakietem Gold - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 8500 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,57%. Rata miesięczna od 412,97 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 6093,93 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 2702,43 zł, prowizja 3391,50 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 14593,93 zł. Stan na dzień 01.11.2023 r. Pożyczka z dobrowolnym Pakietem Medycznym. Opłata za dobrowolny Pakiet Medyczny: 2400 zł.                                                 

Aasa z Pakietem Premium - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 7200 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,57%. Rata miesięczna od 349,81 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 5161,87 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 2289,07 zł, prowizja 2872,80 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 12361,87 zł. Stan na dzień 01.11.2023 r. Pożyczka z dobrowolnym Pakietem Językowym. Opłata za dobrowolny Pakiet Językowy: 2000 zł.        

Aasa z Pakietem Biznes - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 7200 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,57%. Rata miesięczna od 349,81 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 5161,87 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 2289,07 zł, prowizja 2872,80 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 12361,87 zł. Stan na dzień 01.11.2023 r. Pożyczka z dobrowolnym Pakietem Medycznym. Opłata za dobrowolny Pakiet Medyczny: 2000 zł.                             

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.

Aasa Polska S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem 11228955/A. Rejestr Agentów Ubezpieczeniowych znajduje się pod linkiem: https://rpu.knf.gov.pl/

Ochronę ubezpieczeniową dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy  Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.; ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa; www.nn.pl; Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy; XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000028131, NIP: 526-030-50-06; Kapitał zakładowy: 59 460 000 zł, wpłacony w całości.
 

Usługi medyczne dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy JP Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy z siedzibą w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000836368, NIP 7010977674, REGON 385867261 o kapitale zakładowym w wysokości 5000,00 zł.
 
JP Medica Sp. z o.o. jest podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem 000000228622.
 

Usługi telekomunikacyjne dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy Polska Grupa Konsultingowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/16, 00-640 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245406, NIP: 5272487651, REGON: 140277411, kapitał zakładowy w wysokości: 500.000 złotych (w całości opłacony), wpisana do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 13252, będąca dostawcą usług w rozumieniu art. 2 pkt 27 lit. a Prawa Telekomunikacyjnego.

Usługi telekomunikacyjne dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy również Privee Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/16, 00-640 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001029112, NIP: 7011138042, REGON: 524943799, kapitał zakładowy w wysokości: 5 000,00 zł, wpisana do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 13282, będąca dostawcą usług w rozumieniu art. 2 pkt 27 lit. a Prawa Telekomunikacyjnego.

Kurs językowy dla Klientów Aasa Polska S.A. realizowany jest przez Tele-Nauka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Piękna 24/26 A, 00-549 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000762801, NIP: 5842779937, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000,00 zł.