Odkryj jesień pełną inspiracji! Zacznij ją z pełnym portfelem!

Sprawdź!

Zmiana operatora komórkowego na innego

Zmiana operatora komórkowego na innego

Twoja obecna oferta na telefon komórkowy nie jest zbyt dobra i widzisz, że u konkurencji możesz liczyć na znacznie więcej? W takim przypadku warto pomyśleć o zmianie operatora. Jak to zrobić?

Dzisiaj operatora telefonii komórkowej możemy zmienić bez utraty posiadanego obecnie numeru telefonu – to duże udogodnienie, ponieważ nie musimy wtedy zmieniać go w różnych instytucjach, serwisach, nie musimy informować rodziny i znajomych. Numer zostaje, a my możemy korzystać z dogodnej dla nas oferty.

Zmiana operatora komórkowego jest możliwa zarówno wtedy, gdy mamy telefon w abonamencie, jak i na kartę. Musimy jednak wiedzieć, jak rozegrać przeniesienie, aby na nim nie stracić. O czym warto pamiętać?

1. Sprawdź, czy przeniesienie numeru nie wiąże się z płatnością kary

Jeśli masz abonament, sprawdź, kiedy kończy się twoja umowa – pamiętaj o tym, że w przypadku zerwania jej przed czasem możesz narazić się na dodatkowe kary. Dokładne informacje można znaleźć w umowie, dlatego warto zapoznać się bliżej z jej zapisami.

W przypadku abonamentu najłatwiej zmienić operatora wtedy, gdy kończy nam się umowa. Warto też pamiętać o tym, że umowę możemy wypowiedzieć wtedy, gdy operator wprowadza w niej zmiany – ma obowiązek nas o tym poinformować. jesienna-pozyczka

Gdy mamy telefon na kartę, możemy zmienić operatora w dowolnym momencie – musimy jednak pamiętać o tym, że utracimy wtedy środki zgromadzone na naszym koncie pre-paid.

2. Udaj się do salonu nowego operatora

Jeśli chcesz przenieść numer do innego operatora, udaj się do niego albo zapoznaj się z jego ofertą na stronie internetowej. Numer możemy przenieść zasadniczo na trzy sposoby, a mianowicie bezpośrednio w salonie, przez internet, a także telefonicznie.

Warto wskazać, że każdy operator ma nieco inne procedury związane z przeniesieniem numeru, dlatego warto sprawdzić je w źródle, aby potem nie okazało się, że o czymś zapominamy i cały proces przenosin przedłuży się – możemy wtedy mieć brak dostępu do naszego numeru i nie możemy dzwonić, pisać i korzystać z internetu na telefonie.

3. Wypełnij wniosek

Gdy zdecydowałeś się na określoną ofertę, możesz wypełnić wniosek o przeniesienie numeru – taki wniosek składamy u naszego nowego, docelowego operatora. Wniosek ten należy podpisać osobiście w salonie. W przypadku formalności prowadzonych drogą internetową albo telefoniczną przyjedzie do nas kurier i w jego obecności podpisujemy dokumenty.

4. Zaczekaj na decyzję

Zgodnie z przepisami Prawa telekomunikacyjnego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych nasz wniosek musi być rozpatrzony w konkretnym czasie.

To 6 godzin, jeśli składamy wniosek w biurze usługodawcy, albo 3 dni robocze, gdy składamy wniosek w inny sposób – internetowo, telefonicznie. jesienna-pozyczka

5. Podpisz nową umowę

Ostatnim etapem przeniesienia numeru do nowego operatora jest podpisanie z nim umowy – stajemy się wtedy nowym klientem operatora i możemy korzystać z jego oferty. Zatem zmiana operatora wcale nie musi być taka trudna!

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Aasa Standard - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 4 000 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 72,21%. Rata miesięczna od 242,52 zł. Roczna stopa oprocentowania (stopa zmienna) 8,0 %. Całkowity koszt pożyczki: 4 515,16 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 525,16 zł, prowizja 3 990,00 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 8 515,16 zł. Stan na dzień 13.10.2021 r.

Aasa Standard z Pakietem Korzyści - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 4 058,40 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 65,92%. Rata miesięczna od 199,93 zł. Roczna stopa oprocentowania (stopa zmienna) 8,0 %. Całkowity koszt pożyczki: 6 522,91 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 837,16 zł, prowizja 5 685,75 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 12 222,91 zł. Stan na dzień 13.10.2021 r. Pożyczka z dobrowolnym ubezpieczeniem na życie. Składka dobrowolnego ubezpieczenia na życie: 1 641,60 zł. Składka jest kredytowana i opłacana jednorazowo.

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.

Aasa Polska S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem 11228955/A. Rejestr Agentów Ubezpieczeniowych znajduje się pod linkiem: https://rpu.knf.gov.pl/

Ochronę ubezpieczeniową dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Przemysłowej 26, 00-450 Warszawa, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000028131, REGON 010928125, NIP 526-030-50-06, wysokość kapitału zakładowego 21.490.000,00 zł.