Kryształ Jakości – prestiżowa nagroda dla Aasa Polska
Jak co roku branża pożyczek pozabankowych oraz Fintech wyczekuje wielkiej gali „Loan Magazine Awards”. To właśnie podczas tego wydarzenia jury złożone z grona ekspertów wyłania najlepsze produkty i usługi dostępne na polskim rynku pożyczek niebankowych. Podczas uroczystej gali, obok produktów pożyczkowych, nagradzani są także wyjątkowi eksperci – osoby, które w szczególny sposób wyróżniają się swoją aktywnością, a tym samym zwiększają transparentność całej branży.
Tegoroczna edycja była wyjątkowa z wielu względów, dla nas przede wszystkim dlatego, że Aasa Polska została nagrodzona aż w 3 kategoriach, w tym zdobywając nagrodę przyznawaną po raz pierwszy. Wśród znanych już branży kategorii, w tym roku kapituła konkursu po raz pierwszy postanowiła przyznać dodatkowe, specjalne wyróżnienie – Kryształ Jakości Loan Magazine Awards 2018. To wyjątkowe wyróżnienie przyznano jedynie pięciu firmom w Polsce, tym które sprostały wszystkim wymaganiom. Wśród nich jest Aasa Polska! Czym musieliśmy wyróżnić się, by zdobyć Kryształ Jakości? Kapituła badała przede wszystkim schemat działalności naszej firmy. Aasa jako marka stawiająca na wysoką jakość w kontaktach z klientami, oferująca przyjazne pożyczki ratalne musiała wykazać absolutną rzetelność w prowadzeniu swojego biznesu oraz transparentność swojej oferty. Prokliencka postawa i etyka jaką kierujemy się w naszym biznesie, pozwala nam każdego dnia pracować nad polepszaniem standardów obsługi klienta, ale też na sięganie wyżej – chcemy wyznaczać trendy na rynku pożyczek pozabankowych. Jak pokazuje tegoroczna gala Loan Magazine, udaje nam się to osiągnąć.
Tę wyjątkową nagrodę podczas tegorocznej gali odebrał Paweł Pawlukiewicz, Członek Zarządu Aasa Polska. Paweł odbierając nagrodę złożył ważną dla firmy deklarację. Podjął rzuconą rękawicę i obiecał, że Aasa będzie nadal pracować nad tym, by oferować swoim klientom dobry jakościowo, krystalicznie przejrzysty produkt oparty na jasnych zasadach. - To dla nas wyzwanie przede wszystkim do dostarczania rozwiązań, które na koniec dnia dla klienta będą proste, optymalne jak również do budowania pozytywnego odbioru całego naszego rynku. Aasa jako nagrodzona firma pożyczkowa może pochwalić się najwyższym standardem obsługi klienta, a w swojej ofercie ma najlepszą pożyczkę, o czym świadczą nie tylko tegoroczne nagrody, ale też te przyznane w latach poprzednich. W Aasie oczywiście uważamy, że najlepszą nagrodą jaką otrzymujemy jest zaufanie naszego klienta, a branżowe wyróżnienia, które dostajemy od ekspertów i uczestników rynku motywują cały zespół do wytężonej pracy. Chcemy sprostać rosnącym wymaganiom pożyczkobiorców. Bacznie przyglądamy się też konkurencji, bo to właśnie Aasa chce wyznaczać trendy na rynku pożyczek ratalnych. Kryształ Jakości Loan Magazine Awards pokazuje, że podążamy dobra ścieżką.
W tegorocznej Gali Loan Magazine Awards 2018, która odbyła się we Wrocławiu w szczególny dzień - 14 lutego - wzięło udział 230 uczestników. To wydarzenie ma już swoją renomę i historię, przedstawiciele branży spotkali się już po raz czwarty.