Telefon dla seniora: modele i ceny

Telefon dla seniora: modele i ceny

Znacie to uczucie, kiedy przez pomyłkę zostawicie telefon w domu lub niespodziewanie padła Wam bateria w mieście? Dla każdego z nas to oznacza to samo - utrudniony kontakt ze światem, odcięcie od nawigacji, najświeższych informacji ze świata, brak możliwości zagrania w ulubioną grę i posłuchania ulubionej muzyki…

Jednym słowem „bez telefonu jak bez ręki”. Każdy z nas to kiedyś przeżył i z pewnością nie wspomina tego dobrze.

Multifunkcjonalne narzędzie

Pewnie nie raz zastanawialiście się jakim cudem wcześniej radziliście sobie bez urządzenia mobilnego. To przecież takie ułatwienie w każdej dziedzinie życia. Podręczny notatnik, aparat, GPS, kalkulator, Internet, odtwarzacz i wiele innych urządzeń w jednym.

Spójrzcie na swoich dziadków, a może nawet rodziców. Wielu z nich do tej pory nie przekonało się do wdrożenia nowinek technologicznych w swoje życie. Jaki jest tego powód? Nieświadomość udogodnień? Strach przed natłokiem opcji? Odpowiedzi może być wiele, jednak czasem warto porozmawiać ze swoimi bliskimi i przekonać ich do przemyślanego zakupu telefonu, dostosowanego dla seniora.

Nie wiecie czym kierować się podczas wyboru sprzętu? Chętnie pomożemy! W dzisiejszym wpisie znajdziecie najważniejsze elementy telefonu, na które warto zwrócić uwagę podczas kupna. Wybraliśmy też zestawienie telefonów, które według nas są warte uwagi. pożyczka_zima

Przekonaj seniora do kupna telefonu komórkowego

Osoby, dla których telefon to po prostu aparat do dzwonienia, który leży stacjonarnie w domu, nie okazują potrzeby wymiany tego narzędzia. Jak nakłonić je do zmian na lepsze? W jaki sposób wytłumaczyć przewagę komórki nad telefonem domowym? Czy to w ogóle jest możliwe? Sprawdźcie, jakie jest zdanie ekspertów w tej dziedzinie.

Im mniej opcji, tym lepiej

Mnogość funkcji, jakie oferują dzisiejsze telefony, może stanowić dla osoby początkującej zawiły labirynt, tym samym zniechęcając do poznawania nowego sprzętu. Nie ma potrzeby, by komórka dla osoby starszej była bardzo złożona. Poniżej zamieszczamy ogólną specyfikację telefonu, która według nas jest warta uwagi.

Pierwszy telefon, jaki zaproponujesz osobie zaczynającej swoją przygodę z telefonem, powinien być jak najbardziej przejrzysty, intuicyjny oraz pozbawiony zbędnych funkcji. Jeśli senior zdecydował się na kupno telefonu tylko ze względu na możliwość telefonowania spoza domu, nie szukaj modelu z dobrym aparatem, czy też wysokiej jakości wyświetlaczem. Skup się na dużej klawiaturze numerycznej oraz układzie menu podobnym do tego, które zna z telefonu stacjonarnego. Dobrą opcją jest zachowanie widocznej zielonej i czerwonej słuchawki dla odróżnienia.

Jeśli chodzi o interfejs, to najlepiej, aby jego wygląd zamykał się w dwóch kontrastowych kolorach – na przykład czerń i biel. Dobrym rozwiązaniem będzie też menu, w której każda opcja dodatkowo zostanie zilustrowana prostą ikoną. To duże uproszczenie dla osób ze słabym wzrokiem.

Wzorcowym przykładem modelu, który zawiera opisywane przez nas funkcje jest MaxCom MM, który kosztuje około 400 złotych. Ma on kontrastowy wyświetlacz, duże przyciski oraz intuicyjne menu, bardzo proste w obsłudze. To idealny materiał na pierwszy telefon komórkowy.

Dobry głośnik i mikrofon

Przeważnie dzwonienie to jedna z ważniejszych opcji, która przekonuje seniorów do zakupu telefonu. Dlatego też niezwykle ważne jest, by jakość rozmów była zadowalająca. Należy również wziąć pod uwagę fakt, że słuch starszych osób może być nieco gorszy. Przyda się wówczas telefon z lepszym mikrofonem i dobrym głośnikiem, który będzie potrafił zneutralizować szumy podczas rozmowy. pożyczka_zima

Przykładem takiego modelu jest MyPhone, którego można zdobyć za mniej niż 100 złotych. Oprócz czytelnego menu, wysokiej jakości głośnika i mikrofonu oraz wbudowanej latarki, telefon jest dodatkowo wyposażony w aparat. To ciekawy dodatek, dzięki któremu seniorzy będą mieli okazję uwieczniać najszczęśliwsze chwile spędzone z wnukami.

Solidna jakość wykonania

Telefon dla seniora nie musi być smukły i designerski. Liczy się jakość oraz trwałość materiałów, z jakich został skonstruowany. Dobrym wyborem będzie telefon wodoodporny, odporny na upadki i zarysowania. Mocny ekran, solidne, duże przyciski to podstawa właściwego modelu dla starszej osoby. Przy wyborze sprzętu, warto również kierować się wielkością baterii oraz danymi, które określają jej wydajność.

Jeśli chodzi o rekordowo efektywną baterię oraz solidną obudowę – bezkonkurencyjnie wygrywają telefony marki HAMMER. Przystosowane są dla osób, które pracują fizycznie, często w głośnych pomieszczeniach. Dźwięk dzwonka jest niezwykle silny, przyciski duże, a ekran i obudowa bardzo wytrzymałe. Czego chcieć więcej? W dodatku cena tego typu telefonu w zależności od modelu to koszt od 100 do 300 złotych.

Jak widzicie dobry telefon dla seniora to koszt około 100 złotych. Za tę cenę możemy dostać solidny model, wyposaży w intuicyjne menu oraz wytrzymałą baterię. Specjalne seniorskie telefony, konstruowane są przez osoby, które doskonale znają potrzeby użytkowników. Mamy nadzieję, że ten wpis pomógł Wam w znalezieniu odpowiedniego modelu.

Trzymamy kciuki za Wasz dobry wybór, powodzenia!

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Aasa Standard - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 2500 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,68%. Rata miesięczna od 121,47 zł. Roczna stopa oprocentowania 18.50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 1789,04 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 791,54 zł, prowizja 997,50 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 4289,04 zł. Stan na dzień 02.02.2024 r.                                                                           

Aasa z Pakietem Gold - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 4800 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,68%. Rata miesięczna od 233,21 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 3435,02 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 1519,82 zł, prowizja 1915,20 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 8235,02 zł. Stan na dzień 02.02.2024 r. Pożyczka z dobrowolnym Pakietem Medycznym. Opłata za dobrowolny Pakiet Medyczny: 1400 zł.                                          

Aasa z Pakietem Premium - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 7100 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,68%. Rata miesięczna od 344,95 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 5081,09 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 2248,19 zł, prowizja 2832,90 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 12181,09 zł. Stan na dzień 02.02.2024 r. Pożyczka z dobrowolnym Pakietem Językowym. Opłata za dobrowolny Pakiet Językowy: 2000 zł.        

Aasa z Pakietem Biznes - Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla reprezentatywnego przykładu pożyczki w wysokości 10700 zł (całkowita kwota kredytu) na okres 36 miesięcy wynosi 45,68%. Rata miesięczna od 519,85 zł. Roczna stopa oprocentowania 18,50% (stopa zmienna). Całkowity koszt pożyczki: 7657,45 zł (w tym: odsetki od kwoty pożyczki – 3388,15 zł, prowizja 4269,30 zł). Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta to 18357,45 zł. Stan na dzień 02.02.2024 r. Pożyczka z dobrowolnym Pakietem Medycznym. Opłata za dobrowolny Pakiet Medyczny: 3200 zł.                                     

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.

Aasa Polska S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem 11228955/A. Rejestr Agentów Ubezpieczeniowych znajduje się pod linkiem: https://rpu.knf.gov.pl/

Ochronę ubezpieczeniową dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy  Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.; ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa; www.nn.pl; Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy; XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000028131, NIP: 526-030-50-06; Kapitał zakładowy: 59 460 000 zł, wpłacony w całości.
 

Usługi medyczne dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy JP Medica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy z siedzibą w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000836368, NIP 7010977674, REGON 385867261 o kapitale zakładowym w wysokości 200 000 zł. 
 
JP Medica Sp. z o.o. jest podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem 000000228622.
 

Usługi telekomunikacyjne dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy Polska Grupa Konsultingowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/16, 00-640 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245406, NIP: 5272487651, REGON: 140277411, kapitał zakładowy w wysokości: 500.000 złotych (w całości opłacony), wpisana do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 13252, będąca dostawcą usług w rozumieniu art. 2 pkt 27 lit. a Prawa Telekomunikacyjnego.

Usługi telekomunikacyjne dla Klientów Aasa Polska S.A. świadczy również Privee Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/16, 00-640 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001029112, NIP: 7011138042, REGON: 524943799, kapitał zakładowy w wysokości: 5 000,00 zł, wpisana do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 13282, będąca dostawcą usług w rozumieniu art. 2 pkt 27 lit. a Prawa Telekomunikacyjnego.

Kurs językowy dla Klientów Aasa Polska S.A. realizowany jest przez Tele-Nauka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Piękna 24/26 A, 00-549 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000762801, NIP: 5842779937, o kapitale zakładowym w wysokości 100 000 zł.