Assa, Asaa, Asa a może jednak AASA?

1 min czytania

Znajomość marki Aasa wzrosła o 100 procent przeciągu ostatnich miesięcy, jak wynika z badań, które regularnie prowadzimy. Ma to znaczny wpływ na poprawne wpisywanie nazwy firmy w wyszukiwarkach, a przez to lepszy dostęp do informacji o niej i jej ofercie.

Assa, Asaa, Asa a może jednak AASA?

Znajomość marki Aasa

Do zawrotnego wzrostu znajomości marki Aasa przyczyniły się stale rosnąca liczna klientów, ponad 300 tys. udzielonych jak dotąd pożyczek, sponsoring sportowy klubu GKS Katowice oraz otrzymane ostatnio nagrody branżowe.

Od września 2016 roku Aasa Polska jest sponsorem strategicznym GKS Katowice. Dzięki współpracy z klubem logo naszej firmy często pojawia się na banerach, koszulkach zawodników i innych gadżetach promocyjnych podczas meczów i eventów sportowych, co przyczynia się do wzrostu popularności naszej marki.

Dzięki współpracy z GKS Katowice Aasa została doceniona i nominowana do „Nagrody Biznesu Sportowego” – najważniejszego w kraju wyróżnienia przyznawanego instytucjom, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.

Pożyczka ratalna roku

Aasa Polska zwyciężyła również ostatnio w konkursie organizowanym przez portal informacyjny Loan Magazine w kategorii „Pożyczka ratalna roku”. To prestiżowe branżowe wyróżnienie firma otrzymała już drugi raz z rzędu. Dodatkowo Aasa została uhonorowana nagrodą specjalną „Biznesowa pożyczka roku”. Zimowa pożyczka

Efektem zwiększonego zaangażowania i popularności marki Aasa jest nie tylko rosnąca liczba klientów i udzielanych pożyczek. To również wzrost liczby poprawnie wpisywanej nazwy firmy w wyszukiwarkach – Aasa, która to fraza jest najczęściej wyszukiwana. Na następnych pozycjach plasują się inne wariacje nazwy, takie jak: Assa, Asaa i Asa.